Studio treningu personalnego

Jako przede wszystkim fizjoterapeuta pomogłem i wciąż pomagam wielu osobom w przewlekłych bólach kręgosłupa (dyskopatia, lumbago, kręgozmyk, przepuklina, rwa kulszowa, udowa), kolan, barków. Przeprowadzam procesy rehabilitacji pourazowej i pooperacyjnej (m.in. rekonstrukcja ACL, tenodeza mięśnia dwugłowego ramienia itp.) Moi podopieczni oprócz wyleczenia bólu i powrotu do sprawności, poprawiają siłę, wytrzymałość oraz kształtują sylwetkę pod kątem swoich potrzeb.

Niekiedy, aby podopieczny czuł się komfortowo i ćwiczenia przebiegały sprawnie potrzebne jest komfortowe miejsce. Dlatego oprócz prowadzenia treningów na siłowniach, prowadzę zajęcia w odizolowanym miejscu. Chciałbym zaoferować Ci treningi w zupełnie nowo otwartym studiu treningu personalnego pod okiem doświadczonego Trenera-Fizjoterapeuty.

Jeśli
  • męczy Cię przewlekły ból kręgosłupa, barku, kolana lub innej części ciała i chcesz pozbyć się bólu
  • chcesz schudnąć lub nabrać masy mięśniowej
  • masz zaokrąglone plecy, barki, nadmiernie napięty odcinek lędźwiowy i wydęty brzuch i chcesz poprawić swoją postawę
  • potrzebujesz rehabilitacji po urazie, operacji
  • chcesz poprawić swoją sprawność, siłę, wytrzymałość
A
  • nie wiesz jak to zrobić lub „boisz się”, że sobie coś zrobisz, a potrzebujesz fachowej pomocy - wstydzisz się spojrzeń innych osób
  • w obecnych czasach obawiasz się miejsc takich jak siłownie, baseny
  • jesteś osobą publiczną i zależy Ci na anonimowości
  • Twoja siłownia jest zamknięta

zapraszam Cię do zupełnie nowego studia treningu personalnego Smart Move (Ul. Legionów 7a, Sosnowiec – przy siłowni PowerTop Energy), gdzie będziesz:

• ćwiczyć pod okiem doświadczonego trenera – fizjoterapeuty
  • korzystać z zupełnie nowego sprzętu, który będzie tylko do Twojej dyspozycji
  • czuć się bezpiecznie i swobodnie
Cennik

60 min treningu w zależności od pakietu waha się między 160 a 120 zł. Nie ma dodatkowych opłat za karnet, wejście jednorazowe itp.